«Філософія прав людини»: матеріали до навчального курсу

Автор(и)

  • С. Моїсеєв Новосибірська державна архітектурно-художня академія, Російська Федерація
  • Н. Сатохіна Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, Україна
  • Ю. Размєтаєва Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого,

DOI:

https://doi.org/10.21564/2227-7153.2015.1-2.182349

Ключові слова:

філософія прав людини, освіта з прав людини, існування прав людини, відтворення прав людини, дискурс

Анотація

Запропоновані матеріали є одним з результатів міжнародного проекту підвищення кваліфікації вузівських викладачів за напрямком «Філософія прав людини». Увазі читача пропонуються: теоретичний вступ до проблематики, методологічні зауваження щодо природи, структури та змісту філософії прав людини як навчальної дисципліни, розгорнута програма курсу і література, рекомендована для вивчення. Питання про місце філософії прав людини у сучасній юридичній освіті, її природу, сенс та призначення розглядається виходячи з відкритості прав людини, вкоріненій у відкритості людини як такої. Філософія прав людини розглядається, з одного боку, як спосіб існування та відтворення цих прав у дискурсі, а з іншого, як ключовий елемент правової освіти.

Біографії авторів

С. Моїсеєв, Новосибірська державна архітектурно-художня академія

кандидат філософських наук, доцент кафедри гуманітарних і соціально-економічних дисциплін 

Н. Сатохіна, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

кандидат юридичних наук, асистент кафедри філософії

Ю. Размєтаєва, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

кандидат юридичних наук, асистент кафедри теорії держави і права

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-01

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ