Межі інституційної автономії та академічної свободи у сфері вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.21564/2227-7153.2015.1-2.182214Ключові слова:
свобода, автономія, приватне право, публічне право, конфлікт інтересів, освітня інституція, професорАнотація
У статті автор розглядає такі базові засади нового Закону України «Про вищу освіту», як принцип інституційної автономії та академічної свободи викладача. Робиться висновок, що між інституційною свободою та академічною свободою викладача може виникати конфронтація як конфлікт між колективним та індивідуальним інтересом. Автор акцентує на можливості конфлікту між академічною свободою професора і академічною свободою студента та необхідності демаркації межі між приватним і публічним началом у сфері вищої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-10-31
Номер
Розділ
ФІЛОСОФСЬКІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ГАЛУЗЕВИХ ПРАВОВИХ НАУК І ЮРИДИЧНОЇ ПРАКТИКИ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Філософія права і загальна теорія права
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.