Межі інституційної автономії та академічної свободи у сфері вищої освіти

Автор(и)

  • Н. Давидова Університет сучасних знань, Україна

DOI:

https://doi.org/10.21564/2227-7153.2015.1-2.182214

Ключові слова:

свобода, автономія, приватне право, публічне право, конфлікт інтересів, освітня інституція, професор

Анотація

У статті автор розглядає такі базові засади нового Закону України «Про вищу освіту», як принцип інституційної автономії та академічної свободи викладача. Робиться висновок, що між інституційною свободою та академічною свободою викладача може виникати конфронтація як конфлікт між колективним та індивідуальним інтересом. Автор акцентує на можливості конфлікту між академічною свободою професора і академічною свободою студента та необхідності демаркації межі між приватним і публічним началом у сфері вищої освіти.

Біографія автора

Н. Давидова, Університет сучасних знань

кандидат юридичних наук, доцент кафедри приватноправових дисциплін

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-31

Номер

Розділ

ФІЛОСОФСЬКІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ГАЛУЗЕВИХ ПРАВОВИХ НАУК І ЮРИДИЧНОЇ ПРАКТИКИ